PPC reklama

PPC reklama

Přesně cílená reklama

  • Lze cílit na konkrétní skupinu uživatelů
  • Přivedení nových zákazníků
  • Dostane vás na první pozici ve vyhledávačích
  • Platíte pouze za skutečné návštěvy, nikoliv za zobrazení

Výhody PPC reklamy:

Okamžité dosažení předních pozic ve vyhledávačích. Výši proinzerované částky si určujete vy sami a můžete ji dynamicky měnit. Už se vám nestane že zaplatíte více, než jste si sami určili.

Tato metoda je nejúčinnější reklama na internetu. Hlavní výhodou je, že zaplatíte pouze za přivedenou a uskutečněnou návštěvu vašeho webu a ne za samotné zobrazení reklamy.

Cena za kliknutí na Vaši reklamu závisí na konkurenci daného slova. Pokud je dané slovo poptávanější, tak je tedy dražší než méně poptávaná slova. Nejnižší cena za jedno kliknutí je 1,- Kč, přičemž stoupá v závislosti na konkurenci slov, nebo frází a může dosahovat i několika desítek korun. Vše ale samozřejmě závisí na vámi požadované zobrazované pozici.

Díky možnosti zacílit reklamu regionálně, je tento druh reklamy vhodný i pro živnostníky a malé firmy. Právě pro ně máme primárně připravené naše produkty.

Druhy PPC reklamy:

Textová reklama

Reklamní kampaně tvořené pouze textem. Výhodou této formy reklamy jsou nižší cena oproti grafické.

Grafická reklama

Grafická reklama zobrazená formou grafických bannerů na různých reklamních serverech.

Facebook reklama

Využijte síly sociálních sítí k prodeji produktů nebo služeb na Facebooku a dalších sociálních sítích.

Reklama v zahraničí

Zviditelněte svoji firmu i za hranicemi České republiky. Nevažte se pouze na jeden jazyk.


Kde se PPC reklama zobrazuje?

PPC reklamu můžeme rozdělit do 2 kategorií – PPC reklamu ve vyhledávačích a kontextovou PPC reklamu. Tato reklama je ve vyhledávačích zobrazována na všech velkých vyhledávačích (Google, Seznam, Centrum, Atlas). Kontextová PPC reklama je zobrazována na webech, jenž se zaregistrovaly do partnerského programu určitého PPC systému, a tudíž mu tím poskytly prostor pro reklamu (např. server idnes.cz, Novinky.cz aj.)

V jakých vyhledávačích se bude reklama zobrazovat?

  • Google (AdWords)
  • Seznam (Sklik)
  • Centrum (AdFox)
  • eTarget.

Co všechno obsahuje PPC reklama?

  • Zadání kampaně do reklamního systému konkrétního vyhledávače
  • Výběr kvalitních klíčových slov
  • Neustálá optimalizace klíčových slov
  • Měsíční reporty o úspěšnosti kampaně